zaterdag 7 juni 2014

Vrienden, wat zijn dat eigenlijk?

'Vrienden zijn als sterren, je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er altijd zijn' een prachtig spreekwoord van iemand die ik niet ken. Je raadt het al, ik ga jullie lastigvallen met een verhaal over vrienden. Want, wanneer weet je nou dat iemand jouw vriend is? En, waarom ben jij met die persoon bevriend?

Ze zeggen altijd dat je je vrienden niet kan kiezen, wat ook zo is volgens mij... Ik geloof dat er ergens op deze aarde dé perfecte vriendin voor mij rondloopt. En dat kan mijn huidige beste vriendin zijn, maar ook iemand anders. Want, je weet eigenlijk nooit zeker wanneer er nou écht iemand jouw beste vriend(in) is. Dat zelfde geld voor jongens, wanneer weet je nou dat hij echt jouw droomprins is? Ik ken dat gevoel niet, dat je zeker weet dat die persoon het helemaal is, maar er zijn genoeg mensen die dat wel weten. Al gaan er in Nederland steeds meer mensen scheiden. Op een leeftijd die ik heb ben je op iedereen verliefd. Als er een jongen maar een mooi lichaam heeft, ben ik al verkocht (Bij wijze van). 

Maar dit zou over vrienden gaan. Sommige mensen kiezen hun vrienden, wat ik persoonlijk nooit zal doen. Ik vind dat als je een klik met iemand hebt, je makkelijk bevriend met die persoon kan zijn. Ookal is die persoon niet de vriend(in) die je had verwacht dat hij/zij zou zijn. Iedereen heeft zijn eigen karakter, en het lijkt mij fantastisch iemand te ontmoeten die hetzelfde karakter heeft als mij. Maarja, ik ga niet 7 miljard mensen af op zoek naar de perfecte vriend(in) voor mij. We zullen het met onze huidige vrienden moeten doen ;) Ik hoop écht dat ook ik ooit iemand vind waar ik de rest van mijn leven mee wil delen. En als ik die op 13 jarige leeftijd zal vinden, vind ik het prima (moet die persoon ook binnenkort naar India verhuizen) Dit was het voor vandaag!
Liefs,
Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten