donderdag 29 mei 2014

Oh Boy!


Ik ben niet van plan jullie te gaan brainwashen, maar ik wil jullie wel wat laten zien.
Het zit namelijk zo; ik wil wat vertellen over jongens. Ik ben echt een meisje meisje, als je weet wat ik bedoel, en ik ben serieus gek op jongens. Al kan ik ze af en toe wel wurgen, hier een paar situaties waarbij ik ze kan wurgen:

1. "Nee, ik vind je heel leuk enzo, maar... Ik wil gewoon vrienden blijven". Herken je dat?! Echt! Om te killen! Begin dan ook gewoon niet met flirten, of neem gewoon verkering met me! You're Choice Dude!

2. Zij: "vind je jij iemand leuk?!" 
      Hij: "ja, jij?!"
      Zij: " ja, ik zeg het als jij het ook zegt"
      Hij: "jij eerst want DAMES GAAN VOOR!"
Oef.. Wat een rot opmerking, ze vinden het altijd verschrikkelijk als je zegt: ik ben een meisje dus ik mag eerst. Maar als op zo'n moment als dit komt het ze pri-ma uit! STOP DAN MET ZEUREN!

3. Tegen z'n vrienden: "Nee, ik heb nog geen chick dude's". Op WhatsApp tegen z'n meisje: "Hee schatje, wou ff zeggen dat ik super veel van je houd! Wil je nooit meer kwijt! You are the love of my life!❤"
*zucht* Heel lief dit hoor, maar... Wees een bikkel en zeg dan gewoon tegen je vrienden dat je een vriendin hebt. Halloow! Ik ben geen raar wezen ofzo! 

Jongens zijn de raarste wezens op de wereld. Godzijdank vinden zij dat ook over ons... Maar, wat moet je nou met dit soort opmerkingen?! Heel simpel:

1. "Ooh! Oké! Geeft niks hoor dat ik vannacht mezelf in slaap moet huilen! Ben ik wel gewend, laat je me ff weten wanneer ik m'n beste vriendin mag gaan troosten?!" Oké, dit is misschien een beetje hard, maar hé, kom op. Wij meiden laten ons niet gek maken, toch?!

2. "Aahw, dat is niet nodig hoor! Toch fijn dat je aan je eigen imago hebt gedacht!" Héhé, heerlijk dit...

3. "Kom je net bij je vrienden vandaan ofzo?!" Ik denk dat wij als meiden, heel goed jongens kunnen inschatten. Ik bedoel,  jongens zijn soms zó voorspelbaar!

Tja, ik ben echt gek op jongens hoor, maar zoals ik al zei: soms om te killen!
Laat je niet gek maken door een jongen, wij meiden zijn sterk genoeg en hebben jongens helemaaal niet nodig. (Ik mag dit helemaal niet zeggen, ik kan echt niet zonder jongens) Tot snel!
Liefs, Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten