maandag 2 juni 2014

India?!


Hi!
Toen ik gister in de auto zat onderweg naar Den-Haag, bedacht ik me opeens dat ik nog wel wat meer kon vertellen over het feit dat ik naar India ga. Heeft dat invloed op mijn blog? Hoelang blijf ik weg? Waarom India?
Daar ga ik vandaag antwoord op geven. 

1. Het feit dat ik naar India ga heeft, voor mij, geen invloed op ALB. Ik denk juist dat ik in India meer te vertellen heb. Door de andere cultuur, andere manier van leven, mensen etc. Dus, nee het heeft geen invloed op het feit dat ik een blog heb.

2. Ik blijf weg voor 5 jaar (dat is de planning nu, dat betekent dat het nog kan veranderen). Ik ben ook niet van plan ná India nog terug te gaan naar Nederland. Waarom zou ik?! Ik kan over de hele wereld gaan werken. Ik zat te denken aan Amerika of Australië. 

3. Waarom India?! Geen idee. Het zit zo, mijn ouders zijn gescheiden zoals jullie weten. En mijn stiefvader heeft de kans gekregen zijn bedrijf uit te bereiden in een ander land. Een aangezien ze veel klanten hebben zoals Shell enzo, is India een prima land om te gaan wonen. Ja, ik weet wat je nu denkt. Ik zou ook veel liever naar een land zoals Amerika of Australië willen gaan.

Zo! Dit was het voor nu. Heb je nog meer vragen? Laat het even weten bij de comments en wie weet beantwoord ik ze wel. Ik hoop dat jullie nu een beetje een beter beeld hebben gekregen over de hele situatie.
Liefs, Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten