donderdag 5 juni 2014

Dingen waar ik me aan erger.

Hoi! Vandaag een artikel over dingen waar ik me echt dood aan kan ergeren. Soms zijn het hele kleine dingen, andere keren wat grotere dingen.


1. Oké, ik was gister een artikel aan het tikken, allemaal foto's gemaakt enzo. Wil ik hem opslaan als concept, als artikel van vandaag, staat er in beeld; Sorry, maar er is een fout opgetreden, we hebben uw bestand niet op kunnen slaan! Oke, tel tot 10... Ik was echt super chagi daarover, mn hele nagels verpest! 

2. Snapchat probleem; als ik de verhLen van andere mensen ga bekijken, heb ik soms dat er iemand diezelfde foto óók nog in privé stuurt. Waarom?! Ik heb je prachtige selfie al gezien hoor!

3. Spullen afpakken. Soms, als ik moe ben ofzo, kan ik het niet hebben dat er iemand mijn spullen in de klas afpakt. Kan ik heeel boos om worden!

4. Gluurders. Ken je dat? Als je Flappy Bird aan het spelen bent, dat je dan opeens ipv een vogel in je beeld hebt, een hoofd van je klasgenoot. Waarom?! Download zelf Flappy Bird!

Verder ben ik helemaal nooit moe, vervelend, irritant, of gewoon melig hoor! Iedereen heeft zo z'n dagen, net als ik. Ik had bijvoorbeeld gister zo'n dag. Iedere dag kan je inspiratie geven om, de volgende keer als je een slechte dag hebt, iets anders te doen ipv wat je de vorige keer deed.
Als je je daar op richt, wordt het misschien een stuk makkelijker! Niet dat je dan meteen van je slechte dagen af bent, maar dat we die slechte dagen tóch een kleine beetje een minder slechte dag van kunnen maken!

Tot snel! 
Liefs,
Maya


Geen opmerkingen:

Een reactie posten