dinsdag 17 juni 2014

School enzo

Sorry, sorry, sorry lieve mensen! Ik heb al een paar dagen niks op mijn blog gezet en dat vreet me helemaal op! Hoe het komt; school. Het vreet enorm veel tijd, de toetsweek komt eraan, en je kan nou ook weer niet zeggen dat ik er niks voor hoef te doen. Hoe dan ook; ik zie dit weer als een inspiratiebron voor mij. Heb ik weer wat om over te vertellen! Even voor de duidelijkheid; ik doe havo/vwo en dat is niet een 'twee vingers in de neus' niveau (voor mij in iedergeval niet) En nee, ik ga niet stoppen met A Lifestyle Book, want dat is mijn ding. Niemand pakt dat van mij af.

Als je mij op Twitter volgt (via @alifestylebook) dan weet je een beetje hoe ik mijn leventje bewandel (niet dat ik dat zie als excuus) Als je mij op Instagram volgt (via @mayadevriesx) dan zie je wat mij bezig houd (met die 3 foto's die ik er al op heb staan) Jullie zien dit niet maar stiekem loop ik heel hard te zwaaien met de genadevlag. 

Anyway, ik ga heel erg mijn best doen om gewoon mij aan m'n eigen schema te houden door er (sorry) iets aan te veranderen; in plaats van maandag-woensdag-vrijdag-zaterdag. Doe ik nu maandag-woensdag-vrijdag. Misschien geeft dat iets meer rust. 

Zoals je misschien wel weet doe ik op woensdag een niet té uitgebreid artikel. Op maandag wel, en ik hoop in het vervolg op vrijdag iets met haar, beauty of kleding te gaan doen. 

Heb je nog vragen? Stel die gerust op Twitter, Instagram of gewoon hier in de comments. Tot snel!

Liefs,
Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten