dinsdag 24 juni 2014

Kletsen❤

Hoi!
Ik kwam net op het idee om gewoon eens even te gaan kletsen, over school maar ook over andere dingen :)

Ik ben serieus 12 jaar. En ik blog. Niks mis mee maar sommige mensen vinden dit te jong.. Maar, waarom? Ik vind dat als je het leuk vind om te schrijven over dingen die je bezig houden, dat je dan ook 9 kan zijn (bij wijze van) Voor mij kent bloggen geen leeftijdsgrens. En dat zou iedereen moeten vinden!

Ik heb laatst een nieuwe aankoop gedaan, Babylips van Maybelline! 
    Babylips- Hydrate
Ik heb hem al gebruikt dus ik kan helaas geen review meer doen maar ik zal kort zeggen; ik vind hem fantastisch! Een vriendin van mij, Liv van Houten, heeft hem ook en we zijn samen helemaal gek op dit product! Ik kan nu niet meer zonder Babylips! 

Ik ben laatst begonnen met een nieuwe hobby; Loom. Voor de mensen die niet weten van Loom is; 
Met Loom kan je verschillende soorten armbanden maken die allemaal van elastiekjes zijn gemaat, super orgineel en erg leuk! 

Ik heb besloten gezonder te gaan eten, niet dat ik veel snoepte, maar ook met wat ik een qua brood enzo. Ik heb nu bijvoorbeeld dat ik elke dag na school een appel eet. En als het kan ook nog wat andere gezonde dingen.

Dit was het voor vandaag! 
Liefs, 
Maya
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten