donderdag 10 juli 2014

Mijn afwijkingen❤

Iedereen heeft zo zijn dingen. Ook ik. Vandaag vertel ik waar ik niet tegen kan, en wat mijn afwijkingen zijn!


Waar ik als eerste echt niet tegen kan zijn mensen die hooghartig zijn. Die, als ze een 8 hebben voor Wiskunde en ik (godzijdank) een 6,9 gaan vragen; ohw, wat heb jij? Een 6,9?! Ik een 8. Dan proberen ze het niet over te brengen zovan; 'Ik ben slim en ik laat het weten, voor als je het nog niet wist' Maar dat lukt dan niet zo goed... Argh.

Mijn beste vriendin, Liv van Houten van www.xbeyourlovelyself.blogspot.com hebben een tik. Wij steken elkaar aan. Met hyper zijn. Onze klas wordt er gek van. Daar worden we alleen maar hyperder (is dat een woord?!) van.

Het is algemeen bekend dat meiden veel kieskeuriger zijn dan jongens, daar is niks mis mee. Maar sommige meiden gaan ver. Écht ver. En daar kan ik niet tegen. Dat je onzeker bent, oké. Maar.. Trek daarmee geen aandacht, dankje.

Dit was het alweer!
Liefs,
Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten