vrijdag 4 juli 2014

Work It Out!💪

Benen, buiken, armen. Het liefst is het allemaal zo gespierd en dun mogelijk, maar hoe kan je dat nou trainen zónder sportschool?! Klinkt als iets dat bijna onmogelijk is, toch niet!

Ik lees vaak de CosmoGIRL! En daar staan vaak oefeningen in die je makkelijk, zonder materiaal kan gebruiken!

Vind je dat nou helemaal niks, uit bladen oefeningen doen. Kies dan gewoon zelf uit wat je leuk, en fijn vind. Iedereen heeft daar een andere mening over.

Dan nog even wat anders, over mijn blog. Ik heb laatst een artikel online gezet waarin ik vertelde dat ik van 4x naar 3x zou gaan. Nu wil het nóg een keer veranderen. Namelijk, artikelen plaatsen wanneer ik wil, inspiratie en tijd heb. Ik hoop dat jullie het hiermee eens kunnn zijn. Heb je nog vragen? Je kan me altijd mailen via alifestylebook@gmail.com Je kan ook een comment sturen, of een tweetje sturen. See Ya Soon!

Liefs,
Maya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten